top of page
Programul Ikanos

Renata, cu Ikanos poți să slăbești 12 kg în 16 săptămâni și să te menții apoi pe termen lung.

73

68

65

61

  • Slăbești sănătos, pe termen lung

  • Conceput pentru a te ajuta să combați mâncatul emoțional și poftele

  • Scade senzația de foame

  • Crește încrederea de a rezista tentațiilor

  • Ușor de urmat

Profilul tău Ikanos:

"Meticuloasa"



Ca o persoană analitică, tu depui mult efort pentru a-ți atinge obiectivele. Această putere poate deveni, în anumite momente, o slăbiciune: ai tendința să analizezi excesiv situațiile! În timp ce abilitatea ta de a analiza este un avantaj, gândurile tale prea active pot genera stres și/sau anxietate, ceea ce ar putea declanșa pofte sau te-ar putea determina să mănânci în exces. Persoanele meticuloase, analitice nu își doresc să facă greșeli, astfel că ai putea să te gândești îndelung la ceva dacă simți că ai "dat greș" sau ai "cedat" în fața alimentelor tentante sau nu ai urmat o dietă "exact așa cum era specificată". Căutarea perfecțiunii te poate împinge către amânare, împiedicându-te să faci în viață schimbările pe care le dorești atât de mult. Mulți oameni meticuloși și analitici nu își recunosc ușor valoarea, astfel că ai putea beneficia de apartenența la o comunitate de susținere cum este #ikanos10 care să te ajute să reflectezi asupra progresului tău pozitiv și a realizărilor tale.

Caracteristicile Meticuloasei


Personalitățile noastre alimentare sunt o combinație de 5 trăsături pe care le avem cu toții într-o anumită măsură. Acestea sunt caracteristicile care definesc Meticuloasa

Putere de analiză 22%

var_ot.png
var_ft.png

Tentații culinare 14%

var_sc.png

Interacțiuni cu alții 21%

var_if.png

Pasiune pentru mâncare 21%

var_s.png

Spontaneitate 21%

Top 5 ponturi pentru Meticuloasă


  • În calitate de Meticuloasă, este posibil să fii mai sensibilă la informațiile negative, ceea ce poate îngreuna observarea succeselor tale în cadrul programului. Nu lăsa "creierul îngrijorat" să îți submineze încrederea.

  • Amintește-ți mereu: "călătoria este destinația". Concentrează-te pe acțiuni pozitive, cum ar fi să încerci alimente noi. Nu fă din citirea de pe cântar o prioritate absolută, vei vedea în cadrul programului Ikanos că există nenumărate alte moduri de a cuantifica progresul.

  • Stabilește-ți un sistem de recompensare personal care să te motiveze. De exemplu, un tabel cu steluțe pentru cea mai mare realizare a ta în fiecare săptămână.

  • Găsește modalități de a gestiona stresul. Activitățile fizice pot fi o modalitate excelentă de a-ți liniști mintea și, în același timp, de a beneficia de avantajele exercițiilor fizice.

  • Amintește-ți că nu există greșeli în Ikanos. Scopul este să urmezi FlexIkanos sau planul alimentar cât de bine poți. Fiecare zi va fi diferită, iar fiecare masă reprezintă o oportunitate de a începe din nou.

"Ikanos e programul pe care l-am descoperit în cel mai potrivit moment din viața mea. Aici am reușit sa ma disciplinez atât pe plan alimentar, cât și pe plan emoțional, iar rezultatele au apărut în scurt timp. Faptul ca mi-au crescut stima de sine, bucuria de a trai, am dobândit dragoste pentru sport și am o relație sănătoasă cu mâncarea, sunt cele mai mari câștiguri pe care le-am obținut datorită Ikanos.

Andreea a slăbit 22 kg cu Ikanos

"Ikanos e programul pe care l-am descoperit în cel mai potrivit moment din viața mea. Aici am reușit sa ma disciplinez atât pe plan alimentar, cât și pe plan emoțional, iar rezultatele au apărut în scurt timp. Faptul ca mi-au crescut stima de sine, bucuria de a trai, am dobândit dragoste pentru sport și am o relație sănătoasă cu mâncarea, sunt cele mai mari câștiguri pe care le-am obținut datorită Ikanos.

Ai mentalitatea potrivită pentru a slăbi!

"Ikanos e programul pe care l-am descoperit în cel mai potrivit moment din viața mea. Aici am reușit sa ma disciplinez atât pe plan alimentar, cât și pe plan emoțional, iar rezultatele au apărut în scurt timp. Faptul ca mi-au crescut stima de sine, bucuria de a trai, am dobândit dragoste pentru sport și am o relație sănătoasă cu mâncarea, sunt cele mai mari câștiguri pe care le-am obținut datorită Ikanos.

Drumul fiecăruia spre greutatea ideală și spre o stare generală de bine este diferit și fiecare suntem în alt punct al acestei călătorii. Harta de mai sus îți arată unde consideri tu că te situezi acum din punct de vedere al controlului greutății, dietei și nivelului de activitate.


Este excelent că acum simți că ai o dietă sănătoasă și că ești pe drumul cel bun în ceea ce privește creșterea nivelului de activitate fizică. Continuă să mănânci sănătos și să crești nivelul activității fizice. Astfel vei consolida niște obiceiuri bune care te vor ajuta să ajungi la o greutate sănătoasă și să o menții apoi pe termen lung.



Ponturi cum să faci să-ți fie mai ușor

Atunci când facem ce ne place nu trebuie să depunem la fel de mult efort. Scăderea în greutate poate avea o influență pozitivă foarte puternică în viața ta, dar uneori poate fi greu să te ții de ce ți-ai propus. Uite câteva idei de cum poți îmbina activitățile tale recreaționale preferate cu slăbitul, astfel încât să îți fie mai ușor.

Animalele de companie



Dacă ai un câine plimbă-l des, te va ajuta să fii mai activ. Dacă nu ai unul, te poți oferi voluntar să plimbi câinele vecinei de la parter sau de la casa de lângă. Relația cu animăluțele de companie este foarte benefică pentru sănătatea noastră mintală.